Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;
Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με τρεις τρόπους:
- Μέσω της ιστοσελίδας μας προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι και ακολουθώντας τα βήματα να ολοκληρώσετε την παραγγελία
- Τηλεφωνικά στο 2102206613
- Μέσω Facebook – Ιnstagram με αποστολή προσωπικού μηνύματος .
Πως γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;
Οι αποστολές γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών FAST TRACE.
Υπάρχουν έξοδα αποστολής και δυνατότητα αντικαταβολής;
Τα έξοδα αποστολής είναι ανάλογα με τις χρεώσεις του τιμοκαταλόγου της εταιρείας ταχυμεταφορών. Το κόστος αντικαταβολής για όλη την Ελλάδα είναι 1.90 ευρώ.
Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με την δημιουργία λογαριασμού καθώς μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ως «επισκέπτης».
Πώς μπορώ να βρω αν έχετε κάποιο προϊόν;
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας
- Μέσω του κεντρικού μενού και των κατηγοριών μας
- Μέσω email στο [email protected].
- Με προσωπικό μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook – Instagram.
Μπορώ να ψωνίσω κάτι κατευθείαν από το κατάστημα;
Ασφαλώς και μπορείτε! Καλό θα ήταν όμως για την δική σας εξυπηρέτηση να επιβεβαιώσετε τηλεφωνικά το απόθεμα των προϊόντων που επιθυμείτε.
Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
- να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
- να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο το email
- να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Στάδια παραγγελίας
Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί! Έχετε λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σας και το εκτιμώμενο διάστημα παράδοσης/παραλαβής της .
Η παραγγελία σας βρίσκεται προς διεκπεραίωση και σύντομα θα ενημερωθείτε με email / sms για την παραλαβή της!
Η παραγγελία σας είναι έτοιμη και θα παραδοθεί στην εταιρεία courier για να δρομολογηθεί η αποστολή της στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί! Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία FAST TRACE η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σας! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής (xxxxxxx) που βρίσκεται κάτω από το εικονίδιο, μπορείτε να δείτε πού βρίσκεται η παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή! Έχετε λάβει ενημερωτικό email/sms για το χρόνο ολοκλήρωσης παράδοσης της παραγγελίας σας με την εταιρεία FAST TRACE.
Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους
- Τηλεφωνικά2102206613
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00 . - Μέσω e-mail στο[email protected].
Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;
Επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους
- Τηλεφωνικά2102206613
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00 . - Μέσω e-mail στο[email protected].
Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;
Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά σας μπορείτε να επιλέξετε:
Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα
Οι παραδόσεις γίνονται με τις ακόλουθες εταιρείες ταχυμεταφορών : FAST TRACE.
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα;
Επιστροφές προϊόντων γίνονται στο κατάστημα σε ώρες λειτουργίας από τις 9 το πρωί έως τις 7 το βράδυ εντός 14 ημερολογιακών ημερών και εφόσον η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί ή έχει χρησιμοποιηθεί.
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων;
Γίνονται επιστροφές χρημάτων. Συμβουλευτείτε τους Όρους Χρήσης της σελίδας μας.